Tekstboks: Avsenders navn, adresse, e-post og telefonnummer

Tekstboks: Overskrift med store bokstaver. Sløyf punktum.
Tekstboks: Mottakers navn og adresse.

Ulve Jansen
Rutlekleiva 14
6100 VOLDA                                                                                   24. oktober 2005
ulvej@skolepost.no
Tlf.: 99 99 99 99

Rosetposten
6100 VOLDA

GRATIS REFLEKSVESTER

I en annonse i Rosetposten 22. oktober ser jeg at dere deler ut gratis refleksvester til skoleklasser som gjør en ekstra innsats i forhold til trafikksikkerhet.

Klassen min har nettopp gjennomført en temauke om trafikk.  Vi hadde blant annet besøk av politiet.  De gjennomførte en refleksdemonstrasjon på en avstengt vei en mørk høstkveld.  Det var skremmende å se hvor stor forskjell det var på dem som hadde refleks og på dem som vandret rundt i svarte klær.

På vegne av klassen min tillater jeg å be om at vi får tilsendt 24 refleksvester.  Jeg er overbevist om at de kommer til å bli brukt.

Tekstboks: Her skal du skrive navnet ditt med penn.

Tillitsvalgt i 9. klasse

1 vedlegg